Vicetone - Walk Thru Fire (feat. Meron Ryan) 歌詞翻譯


陪你痛



Talk to me
和我談談
Spill the secrets you've been keeping
把你一直守著的秘密說出來
Life cuts deep
那些苦日子讓你遍體鱗傷
Let me help pick up the pieces
所以讓我幫你撿起你落下的那些碎片

You're not alone, I'm by your side
你不是孤單一人, 我就在你身邊
Don't you know, don't you know
你還不明白嗎? 你還不明白嗎?
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火
No matter what, I'll make it right
不論如何, 我會搞定那些麻煩
Don't you know, don't you know
你還不明白嗎? 你還不明白嗎?
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火

I'm not an angel, I'm not a saint
我不是什麼天使, 更不是什麼聖人
I've been a closed book full of mistakes
我只是一本記載了滿滿錯誤的書
But when you're broken, when you're in pain
但當你心碎, 當你覺得痛苦
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火

I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火

You know I
你知道的
Don't pretend to be a savior
我並不打算要扮演一個救世主
But let me in, yeah
但請讓我走進你的心
I promise that nobody can break us
我保證沒有人能擊潰我們

You're not alone, I'm by your side
你不是孤單一人, 我就在你身邊
Don't you know, don't you know
你還不明白嗎? 你還不明白嗎?
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火
No matter what, I'll make it right
不論如何, 我會搞定那些麻煩
Don't you know, don't you know
你還不明白嗎? 你還不明白嗎?
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火

I'm not an angel, I'm not a saint
我不是什麼天使, 更不是什麼聖人
I've been a closed book full of mistakes
我只是一本記載了滿滿錯誤的書
But when you're broken, when you're in pain
但當你心碎, 當你覺得痛苦
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火

I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火

You're not alone, I'm by your side
你不是孤單一人, 我就在你身邊
Don't you know, don't you know
你還不明白嗎? 你還不明白嗎?
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火

I'm not an angel, I'm not a saint
我不是什麼天使, 更不是什麼聖人
I've been a closed book full of mistakes
我只是一本記載了滿滿錯誤的書
But when you're broken, when you're in pain
但當你心碎, 當你覺得痛苦
Oooh, ooh
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火

I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire
我會越過那熊熊烈火
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火
I'll walk through fire with you
我會陪著你走過那熊熊烈火

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言