Unlike Pluto - No Innocence 歌詞翻譯

沒事的
只是懂事了



Pour one out for my innocence
為我的天真致上一杯酒
I ain’t seeking any compliments 
我不會再尋求任何讚美
I ain’t looking for constituents
我不會再追求任何支持者
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我
Let me tell you what the fuck this is
讓我來告訴你這他媽的真相到底是什麼
So there won’t be any ignorance 
這麼一來就不會再出現像我這樣無知的人
我不是故意要闖入你的幸福中
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我

Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 不用擔心我

It’s a wrap for the innocence
這是我對我的天真的告別
I ain’t fucking with those the fake friends
我再也不會和那些假掰朋友混在一起
Cuz they drain me of my confidence
因為他們只是在不斷地榨乾我對人的信任 
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我
Making moves on the contraband
開始鋌而走險
Chasing paper don’t care where it is
開始追求那些虛無飄渺的合約
I’m just living for the dividends
我只是為了錢在努力活著
Don’t worry, don’t worry about me
所以別擔心, 別擔心我

Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 不用擔心我

I’m reaching for the sky
我正在追尋那片天空
I’m reaching for a lie
我正在追尋一個謊言
I’m reaching for a high
我正在追尋一個理想的高度
At least I’m gonna try
至少, 我正要試著那麼做

Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 別擔心我
Don’t worry, don’t worry about me
別擔心, 不用擔心我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言