Hermitude - The Buzz feat. Mataya & Young Tapz 歌詞翻譯

你有感覺到嗎?



Do you feel, feel, feel, feel?
你有感覺到嗎?
Do you feel it in the air, air, air, air?
就在空氣中, 你有感覺到嗎?
Do you feel, feel?
你有感覺到嗎?
Do you feel, feel?
你有感覺到嗎?
I can feel it in the air, air, air, air, air, air, air
就在空氣中, 我感覺的到

Do you feel the buzz or is it just me? 
你有感覺到那股刺激嗎? 還是只有我一個人有這種感覺?
Trust me
我沒在說謊
Something in the air, just above me
空氣中有某種東西, 就在我頭上
Something like a dream state
某種像夢境一樣的感覺
You call it a clean break
你可以說我這是在逃離現實
Do you feel the buzz, baby?
寶貝, 你有感覺到那股刺激嗎?
Do you feel the buzz?
你有感覺到那股刺激嗎?

Do you feel it? Do you feel it in the air?
你有感覺到嗎? 就在空氣中, 你有感覺到嗎?
Is it just me?
只有我一個人有這種感覺?
Do you feel it? I can feel it in the air
你有感覺到嗎? 就在空氣中, 我感覺的到
Is it just me? Is it just me?
只有我一個人有這種感覺? 只有我一個人有這種感覺?

Do you feel the buzz or it's just me, just me?
你有感覺到那股刺激嗎? 還是只有我一個人有這種感覺?
Something in the air, just above me
空氣中有某種東西, 就在我頭上
Something like a dream state
某種像夢境一樣的感覺
I can't even see straight
我甚至沒辦法看清前方
Do you feel the buzz, baby?
寶貝, 你有感覺到那股刺激嗎?
Do you feel the buzz?
你有感覺到那股刺激嗎?

I said, do you feel the buzz?
我說, 你有感覺到那股刺激嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言