Phoebe Ryan - Homie 歌詞翻譯

我把你當兄弟, 你卻想上我



I was lookin' for love when I lost it
我在失去愛時曾著急地尋覓著
Had a laundry list of others on the side
但同時我的口袋裡卻有著另一個人的領衣券
I'm hopin' I will never act this way, like ever again
我希望自己不會再這樣, 不會再像一直以來那樣
But I know it don't bother them
但我很清楚其實他們根本無所謂
They wanna see me through my self-destruction
他們想看我自取滅亡的樣子
I tell them, "Oh I'm not the girlfriend type"
我告訴他們, "我不適合做女朋友"
Cause I can't promise I will never
因為我沒辦法保證
Act that way, like ever again
保證自己再也不會那樣, 像一直以來那樣
Hurtin' so many gentlemen
我傷了許多男人的心

So I just wanna be your homie
所以我只想當你的哥們
Call you up when I get lonely
我只會在寂寞時打給你
At least until you get to know me
至少在你真正了解我前都會這樣
I just wanna be your homie
我只想當你的哥們

Only things that I have got to offer
我唯一能給你的是
Are selfishness and wounded pride
我的自私和那受過傷的驕傲
I'm pretty sure I'll never be myself, like ever again
我很肯定我沒辦法再像以前一樣表現真正的自己
There ain't no way to fix this mess
因為我找不到任何方法解決這團麻煩

So I just wanna be your homie
所以我只想當你的哥們
Call you up when I get lonely
我只會在寂寞時打給你
At least until you get to know me
至少在你真正了解我前都會這樣
I just wanna be your homie
我只想當你的哥們

Tell me what's the point of being anything more
Or anything less
告訴我, 去定義我們的關係有什麼意義
Right now you're exactly who I need you to be
現在的你就是我需要的你
So just get undressed
所以繼續把衣服脫了吧, 別再多說

So I just wanna be your homie
所以我只想當你的哥們
Call you up when I get lonely
我只會在寂寞時打給你
At least until you get to know me
至少在你真正了解我前都會這樣
I just wanna be your homie
我只想當你的哥們

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言