Tessa Violet - Make Me a Robot 歌詞翻譯

我不做人了, JOJO



I don't want to be a human anymore
我已經不想再當人了
I'm done
我受夠了
I don't want to make mistakes anymore
我已經不想再犯下任何錯誤
He's won
他贏了

I'm too old to change
我已經老得沒法做出改變
Take my heart and I'll restart;
奪走我的心吧, 這麼一來我就能重新開始
please just let me fall apart
拜託就這樣讓我分崩離析
You may say it's strange
你或許會覺得很奇怪
But I quit, guess that's it; for a human, I'm unfit, so...
但我只是有點, 我猜大概就是這樣吧; 我不適合當人, 所以...

Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Make, make me cold
讓我變成一個冷冰冰的機器
Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Take, take my soul
把我的靈魂奪走吧

I don't want to have to fight anymore
我 再也不想被逼著去和誰爭什麼
I'm tired
我累了
I don't want to have to feel anymore
我 再也不想被迫感受到任何事
Uninspired
我只是個平庸的人

I am too worn out
我真的累壞了
Broken down, on the ground; I'm too shy to make a sound
我的心碎了滿地, 但我害羞到連句求救都說不出口
All I have is doubt
我心中剩下來的只有懷疑
I don't care, you can stare,
我不在乎了, 你可以繼續看著,
cause a human can't compare, so...
因為一個普通的人永遠比不上你, 所以...

Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Make, make me cold
讓我變成一個冷冰冰的機器
Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Take, take my soul
把我的靈魂奪走吧

To human is to err, forgiveness is divine
人天生就會犯錯, 寬恕是崇高的表現
I don't care, you can take my spine
但我不在乎了, 你大可把我的骨頭抽走
Cause I'm spineless anyway, I don't need another day or a call
反正我一點骨氣都沒有, 我也不需要另一個明天或機會
Take it all
全都拿走吧

I don't want to be a human anymore
我已經不想再當人了
I'm done
我受夠了
I don't want to have to feel anymore
我 再也不想被迫感受到任何事
He's won
他贏了

Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Make, make me cold
讓我變成一個冷冰冰的機器
Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Take, take my soul
把我的靈魂奪走吧

Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Make, make me cold
讓我變成一個冷冰冰的機器
Make me a robot
把我變成一個機器人吧
Make me a robot
讓我變成一個機器人
Take, take my soul
把我的靈魂奪走吧


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言