Flux Pavilion - Symphony (feat. Layna) 歌詞翻譯

Symphony No. 6 in B Minor



I know I spend too much time thinking about you
我知道我花了太多時間想你
But I do, because I'm all alone
但我就是控制不住, 因為我真的很孤單
And she's got something I don't, to you
對你來說, 她身上有一些我沒有的東西
I know I spend too much time thinking about you
我知道我花了太多時間想你
But I do, because I'm all alone
但我就是控制不住, 因為我真的很孤單
And she's got something I don't, to you
對你來說, 她身上有一些我沒有的東西

I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它

This is my heartache, yeah, I know
這就是心痛的感覺, 我很清楚
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我無法抗拒
Too naive to believe I don't need it
我真的太傻, 傻到會去相信自己不需要它
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它

Your heart is on the run, go ballistic
你的心已經離我而去, 我的心因此心煩意亂
Don't look back, no, don't look back
別再回頭了, 真的別再回頭看那些
Out of my head, no thoughts could be sane
真的快瘋了, 已經沒辦法保持理智
Don't look back, no, don't look back at all
別再回頭了, 真的別再回頭看那些

Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
This is my heartache, yeah, I know
我想這就是心痛的感覺吧, 我很清楚
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲
I could write a symphony
我能寫下一部交響曲形容這感覺
Like a drug in my head I depended
它就像纏在我心頭的毒品一樣, 我依賴著它

This is my heartache, yeah (ache)
這就是心痛的感覺

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言