Jon Bellion - Stupid Deep 歌詞翻譯

最後才發現自己是個傻子



What if who I hoped to be was always me?
會不會我一直想成為的那個人就是我?
And the love I fought to feel was always free?
會不會我一直爭取的那種愛其實不需要任何代價?
What if all the things I've done were just attempts at earning love?
會不會我一直以來做所有事, 都只是為了得到那一點愛?
'Cause the hole inside my heart is stupid deep, stupid deep
因為那個存在在我心裡的洞是如此愚蠢的深

What if where I've tried to go was always here?
會不會我一直試著追尋的終點就在這裡?
And the path I've tried to cut was always clear?
會不會我繞的這些路其實就是捷徑?
Why has life become a plan to put some money in my hand?
為什麼我的人生, 漸漸變成只為了多賺一點錢而行動?
When the love I really need is stupid cheap, stupid cheap
明明我所需要的愛是如此愚蠢的便宜

What if who I hoped to be was always me?
會不會我一直想成為的那個人就是我?
And the love I fought to feel was always free?
會不會我一直爭取的那種愛其實不需要任何代價?
What if all the things I've done were just attempts at earning love?
會不會我一直以來做所有事, 都只是為了得到一點愛?
'Cause the hole inside my heart is stupid deep, oh, stupid deep
因為那個存在在我心裡的洞是如此愚蠢的深



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言