ILLENIUM - Pray ft. Kameron Alexander 歌詞翻譯

救救我



Lay my soul out bear by the river
將我的靈魂放在河上逐流而下
Let my bridges burn and delivery me
請為我燒掉那座奈何橋, 送我最後一程
Bring my soul back from the rhythm of the chains that got me here
請把我的靈魂從那將我禁錮在此的鎖鏈中救回
It ain’t fair
因為那對我並不公平
No, it ain't
那並不公平

Mercy, mercy, mercy
請大發慈悲
I’ve no luck with the man upstairs
我沒有那種運氣能跟上面那個人說話
Help me, help me, help me
所以救救我

Won’t you pray?
你不願意為我祈禱嗎?
'Cause she don’t hear me like she hears you pray
因為她不像對待你一樣好好地看待我的禱告
So just pray for me
所以為我祈禱吧
Won’t you pray?
你不願意為我祈禱嗎?
'Cause I’m too far from heaven when I pray
因為現在的我已經遠在天堂無法聽見我禱詞的地方
So just pray for me
所以為我祈禱吧

Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?

Mercy, mercy, mercy
請你可憐可憐我
Help me, help me, help me
請你救救我

Won’t you pray?
你不願意為我祈禱嗎?
'Cause he don’t hear me like he hears you
因為他不像對待你一樣好好地看待我的禱告
So just pray for me
所以為我祈禱吧
Won’t you pray?
你不願意為我祈禱嗎?
'Cause I’m too far from heaven when I pray
因為現在的我已經遠在天堂無法聽見我禱詞的地方
So just pray for me
所以為我祈禱吧

Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?
Oh, won't you, won't you pray for me?
你不願意嗎? 你不願意為我祈禱嗎?


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言