ILLENIUM - Afterlife ft. Echos 歌詞翻譯

若有來世



After we're gone
在我們離開之後
Who will breathe the earth we lost
會是誰活在我們迷失的這片土地上
We leave nothing but our thoughts
除了信念之外我們什麼也不會留下
And memories beneath the dust
回憶全都會被埋在塵土之下
So when this body fails to mend
所以當這副身軀已經殘破不堪時
And all my demons they come crashing in
當我心中那些魔鬼出現在我眼前時
Will I start to begin
我會選擇前進嗎?
Or will I fade away with them
還是我會選擇跟它們一起消逝?

And in the afterlife, tell me we'll be fine
告訴我, 在那遙遠的來世, 我們會沒事的
In the afterlife
那遙遠的來世

So when this body fails to mend
所以當這副身軀已經殘破不堪時
And all the demons they come crashing in
當那些魔鬼出現在我們眼前時
Will we start to begin
我們會選擇前進嗎?
Or will we fade away with them
還是會選擇跟它們一起消逝?

And in the afterlife, tell me we'll be fine
告訴我, 在那遙遠的來世, 我們會沒事的
In the afterlife
那遙遠的來世

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言