Avicii - Never Leave Me ft. Joe Janiak 歌詞翻譯

別走



I'm always left out, stranded on the fence
我總是被孤立, 總是被排擠在小圈圈外
You came along, no ego, no pretense
是你走近我, 那麼友善,毫無虛假
In the trance, we danced and prayed for no tomorrow
在恍惚中, 我們跳著舞, 祈禱著明天永遠不會到來
We were brash and we were bold, but we were right
我們是那麼自信, 我們是那麼大膽, 但那時我們做的都是對的

She knows how I'm feeling
她明白我的感受
She banishes all my demons
她趕走我內心所有惡魔
So easy, like breathing
對她來說就是那麼簡單, 就像呼吸一樣
She bandages all my bleeding
她治癒我所有傷口
She knows how I love her
她清楚我有多愛她
We take it down undercover
我們悄悄的寫下所有愛
She gets me, she sees me
她抓住我的心, 她看透我的心
I hope that she'll never leave me
我希望她永遠不會離開我身邊

I hope that she'll never leave me
我希望她永遠不會離開我

I'm always left out, chasing innocence
我總是被孤立, 追尋著一絲純真
You came along, you showed me what it meant
是你走近我, 是你告訴我這一切的意義
In the daze, we raced, yeah, dreaming of tomorrow
在恍惚中, 我們奔跑著, 夢想著未來
We were brash and we were bold, but we were right
我們是那麼自信, 我們是那麼大膽, 但那時我們做的都是對的

And I reckon we can take our time (I reckon we can take our time)
我想我們可以慢慢來
And I reckon we can go a while (I reckon we can go a while)
我想我們可以再多走一會兒
And I'll be there at the borderline (I'll be there at the borderline)
我會在邊上等著你
'Cause I owe you all the best of me
因為我永遠欠你一個最好的自己

She knows how I'm feeling
她明白我的感受
She banishes all my demons
她趕走我內心所有惡魔
So easy, like breathing
對她來說就是那麼簡單, 就像呼吸一樣
She bandages all my bleeding
她治癒我所有傷口
She knows how I love her
她清楚我有多愛她
We take it down undercover
我們悄悄的寫下所有愛
She gets me, she sees me
她抓住我的心, 她看透我的心
I hope that she'll never leave me
我希望她永遠不會離開我身邊

I hope that she'll never leave me
我希望她永遠不會離開我

She knows how I'm feeling
她明白我的感受
She banishes all my demons
她趕走我內心所有惡魔
So easy, like breathing
對她來說就是那麼簡單, 就像呼吸一樣
She bandages all my bleeding
她治癒我所有傷口
She knows how I love her
她清楚我有多愛她
We take it down undercover
我們悄悄的寫下所有愛
She gets me, she sees me
她抓住我的心, 她看透我的心
I hope that she'll never leave me
我希望她永遠不會離開我身邊

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言