Calvin Harris - I´m Not Alone 歌詞翻譯

酒肉朋友



Can you stay up for the weekend
你能整個周末熬著夜
And blame God for looking too old?
然後再跟上帝抱怨自己看起來太老嗎?
Can you find all that you stand for
你能發現嗎?
Has been replaced with mountains of gold?
曾經那些代表你的事物全都被金山銀山替換了
You can untrain yourself to notice
你可以讓自己不去注意
To feel pain and swallow fear
不去感受痛苦, 不去承受恐懼
But can you stay up for the weekend
但你能這樣整個周末熬著夜
'Til next year?
撐到明年嗎?

God, I can't do this anymore
天啊, 我不能再這樣繼續下去了
Though I'll be laid down on the floor
雖然我會被放在地上
As many feet walk through the door
雖然很多人會走過那道門

I'm not alone
我不孤單

If I see a light flashing, could this mean that I'm coming home?
如果我眼前有道光閃爍著, 我能說那代表我已經到家了嗎?
If I see a man waving, does this mean that I'm not alone?
如果我眼前有個人跟我揮手, 我能說那代表我並不孤單嗎?
If I see a light flashing, could this mean that I'm coming home?
如果我眼前有道光閃爍著, 我能說那代表我已經到家了嗎?
If I see a man waving, does this mean that I'm not alone? No
如果我眼前有個人跟我揮手, 我能說那代表我並不孤單嗎? 不



延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言