Norah Jones - A Song With No Name 歌詞翻譯

無題



Do I love you too much?
我是不是愛你愛得太深?
Do I hold you too tight?
我是不是把你綁得太緊?
Have you had enough?
你是不是受夠了?
Shake me off in the night
所以才會在半夜從我身邊離開?

If I had a gun
如果我有把槍
If I had a knife
如果我有把刀
If I had your love
如果我能擁有你的愛
If I was your wife
如果我真的是你老婆

If I go on my own
如果我真的必須一個人走
And I see you in my dreams
我猜我會在夢中見到你
And I hope to again
我希望真的能再見到你
I have silently schemed
我悄悄的計畫起這些

If I had a gun
如果我有把槍
If I had a knife
如果我有把刀
If I was the one
如果我就是你的那一位
If I was your wife
如果我真的是你老婆

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言