Pale Waves - Noises 歌詞翻譯

腦子裡有個聲音



My mind makes noises too much
我腦中出現了太多雜音
I feel like I'm slowly losing myself
我感覺我正漸漸地失去自我
I'm afraid that I need help
不太想承認, 但我好像需要一點幫助

Why do I stare so much at my body?
為什麼我會花這麼多時間在看自己的身體?
I'm falling, I'm crawling on the floor at night
每天晚上, 我總感覺自己在墜落, 在地上匍匐
I know it's not right but you can't fix me this time
我很清楚這樣不正常, 但這次你完全幫不了我

What do you see when you look at me?
當你看著我時, 出現在你眼中的我是什麼樣子?
I can't control my emotions lately
最近我開始沒辦法控制自己的情緒
I'm excited, I'm sad
我好亢奮, 我好憂鬱
Then, baby, I've had it
寶貝, 我真的受夠了

Heather, you're stupid
Heather, 你真是傻
I think you might've overdone it again
我猜你可能又有點做過頭了
And the faces that you love are slowly giving up
當你所愛的那些人也漸漸放棄你時
What you gonna do?
你會怎麼做?

What do you see when you look at me?
當你看著我時, 出現在你眼中的我是什麼樣子?
I can't control my emotions lately
最近我開始沒辦法控制自己的情緒
I'm excited, I'm sad
我好亢奮, 我好憂鬱
Then, baby, I've had it
寶貝, 我真的受夠了

I'm embarrassed to be saying this
說這些事真的好尷尬
I hate to admit things
我真的很討厭承認這些
Years go by and nothing really seems to change
一年一年過去, 但似乎沒有任何東西真的發生改變
Is this me?
這就是我嗎?
Tell me who I can be
告訴我我能成為怎樣的人
I look at myself, see what I hate
我看著自己, 只看見一個會讓我痛恨的人
Create an illusion to melt ya' brain
製造著某種幻覺融化腦袋

(What do you see when you look at me?)
(當你看著我時, 出現在你眼中的我是什麼樣子?)

What do you see when you look at me?
當你看著我時, 出現在你眼中的我是什麼樣子?
I can't control my emotions lately
最近我開始沒辦法控制自己的情緒
I'm excited, I'm sad
我好亢奮, 我好憂鬱
Then, baby, I've had it
寶貝, 我真的受夠了

Oh, tell me
喔, 快告訴我
What do you see when you look at me?
當你看著我時, 出現在你眼中的我是什麼樣子?
I can't control my emotions lately
最近我開始沒辦法控制自己的情緒
I'm excited, I'm sad
我好亢奮, 我好憂鬱
Then, baby, I've had it
寶貝, 我真的受夠了
I've had it
我真的受夠了
I've had it, no
真的受夠了

(Look at me)
(看著我)

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言