Don Diablo & Matt Nash - Starlight (Could You Be Mine) 歌詞翻譯


這首歌算是有點久以前的歌了
所以歌詞比較少
老實說我個人是比較喜歡這種靠音樂而不是歌詞來傳達故事的方式

話說Hardwell的票要開始賣了
希望搶得到早鳥票


Starlight, look at us shine
星光啊, 看看我們此刻多麼耀眼
Could you be mine
你能成為我的一部份嗎
Could you be mine
你可以成為我的一部份嗎
White lies watching the skies
就算是善意的謊言也無所謂, 讓我做一次夢吧
Could you be mine
你能成為我的一部份嗎
Could you be mine
你可以成為我的一部份嗎
Don't go wasting your time
別浪費掉你寶貴的時間
Don't go losing your mind
別忘記你的初衷
Starlight, look at us shine
星光啊, 看看我們此刻多麼耀眼
Could you be mine
你能成為我的一部份嗎
Could you be mine
你可以成為我的一部份嗎

Maybe all we get is this one night
或許我們能得到的就只有這一晚的回憶
Maybe we don't need next time around
或許我們不需要再一次的機會
Could you be mine
你能成為我的一部份嗎
Even if the stars come falling down
即使星星開始墜落
We can just watch 'em hit the ground
我們可以當作沒事般看著它們向我們襲來

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言