Martin Van Lectro - Never Know (Shaun Bate & MD Electro Remix) 歌詞翻譯


這首歌有毒啊
聽了幾遍之後整個腦袋都是you never know
MV的劇情真心不懂跟歌詞有什麼關係
特別是最後30秒
但女主角蠻好看的就是了


she said
她這麼說了
no, no, 
不可能,你不可能的
you never know now
現在的你永遠不可能了解
one day it's there and then the light's out
結局總有一天會來,而一切都會結束
you never know
你永遠看不清這點
you never know
你永遠不了解

you never know now
現在的你永遠不可能了解
you never know
你永遠不會了解

I hold my breath
我屏住了呼吸
as if I could keep it inside
就像要永遠把這口氣留在體內一樣
I hold my breath
我屏住了呼吸
as if it was gonna stop time
彷彿時間會因此稍稍停下
you never know
你永遠不了解
you never know
你永遠不會了解
I close my eyes
我閉上了雙眼
so I can see it fade away
所以我可以看見它正漸漸地消逝
I close my eyes
我閉上了雙眼
so I feel the better taste
我慢慢地體會到那些以前不曾感受過的美好
you never know
這些你永遠不會了解

she said
她說
no, no, 
不可能,你不可能的
you never know now
現在的你永遠不可能了解
one day it's there and then the light's out
結局總有一天會來,而一切都會結束
you never know
你永遠看不清這點
you never know
你永遠不了解

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言