Calvin Harris – Summer 歌詞翻譯


這首有點久了
想當初我是因為這首才知道Calvin Harris原來會唱歌
不過就算到了2年後的現在
也還算是很好聽的一首


話說
Calvin Harris用的這個字體怎麼看都超好看~
不過好貴啊QQ


When I met you in the summer
當我在夏天和你第一次相遇時
To my heartbeat sound
我清楚聽見了我的心跳
We fell in love
很快的我們墜入了情網
As the leaves turned brown
就在葉子轉黃的時候

And we could be together baby
親愛的,我們可以一直在一起
As long as skies are blue
只要天空依然是藍天
You act so innocent now
你裝作一臉無辜
But you lied so soon
但我早就看穿你了
When I met you in the summer
當我和你在夏日相遇時

Summer
那時候的夏天

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言