Axwell Λ Ingrosso - Thinking About You 歌詞翻譯


如果一個傳奇團體少了一個人會怎樣呢?
我想Axwell和Ingrosso給了我們一個很明確的答案
"少了一個還是神團"

這首是Axwell和Ingrosso兩人的最新單曲
編曲方面完全不用說的強
不過這次最讓人驚訝的應該是MV
特別是那個紅衣服女人脫衣服那段
簡直就是全新理解XDDD
我開始有點懷疑Steve Angello是不是因為受不了他們兩個瘋癲的行為才單飛
(當然是亂講的)



Think about love, think about hate
想著怎麼去愛, 想著怎麼去恨
Think about gain fame, why I'm always late?
想著怎麼出名, 為什麼我總是慢別人一步?
Think about tonight, what I'm gonna do
想著今晚我要怎麼度過
But I just can't concentrate cause I'm thinking about you
但我就是沒辦法專心, 因為我心中一直想著你

Think about money, think what I own
想著怎麼賺大錢, 想著存摺裡還有多少錢
Spent it on a car with a cool, cool stereo
想買台有著很屌很鏘的音響的車
And I'm sitting in traffic, wishing it would move
而我現在被塞在路上, 唯一的願望就是希望能移動個幾公分
Should be thinking about a chopper.
或許我該考慮買台哈雷了
I'm thinking about you
但我心中還是想著你

Thinking about you,
我正在想著你
Thinking about you now
我正無法自拔的想著你
Think about your touch, think about your kiss
想著你撫摸我的感覺, 想著你吻我的感覺
Feeling like a kid again, total lots bliss
感覺就像回到童年一樣, 好像有點幸福過頭了

Think about my holidays, think of rise
想著下一次的休假, 想著加薪
Think about dancing and singing in the waves now
想著要隨著音樂哼歌跳舞
Think about the time and the place where we met
想著我們第一次見面時的情況
Swimming in the sea, yeah I was all wet
那時我們一起在海中游泳,全身溼透了但感覺超爽
Think about colours, think about sex
想著那場繽紛的夢,想著那晚令人難忘的夜
Think about your body, how it moved in that dress
想著你那迷人的身影
Think about your touch, think about your kiss
想著你撫摸我的感覺, 想著你吻我的感覺
Feeling like a kid again, total lots of bliss
感覺就像回到童年一樣,好像有點幸福過頭了

Thinking about you,
我正在想著你
Thinking about you now
我正無法自拔的想著你
Think about your touch, think about your kiss
想著你摸我的感覺,想著你吻我的感覺
Feeling like a kid again, total lots bliss
感覺就像回到童年一樣,好像有點幸福過頭了

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言