Major Lazer & MOTi - Boom 歌詞翻譯



這首歌比較像是嘻哈文化和EDM的結合
從Vocal的名字就可以看出來幾乎都是饒舌歌手
歌詞也就毫不意外的有點垃圾話XDD
其實根本沒啥意義
簡單來說就是GTA 5的富蘭克林路線(???

另外考慮到這次這首歌偏向黑人文化
所以用的字眼比較粗魯一點
話說那些中文真的查很久诶
因為我走的是氣質文青路線根本不懂那些

*第一段裡面的PlayHouse是好萊塢裡面的一家夜店
不過Google Map裡的評價好像有點低XDDD



Baby got ass like a trunk
那妹子有著超性感的屁股蛋
Took her from her man, he a punk
是該把她從那個蠢龐克身邊搶走了
She got a body like Baywatch
她的身材跟電影裡的救生員有的比
I met her at the Playhouse
我在Playhouse裡遇見了她
Ten bottles, bought ten more
雖然腳邊已經堆了10瓶空罐,但為了她我又多買了一手
Told her move her ass to the tempo
讓她隨著節拍搖動她的屁股
Is you really with the shit, though?
你真的跟那個白癡在一起?
Really, is you really with the shit, though?
真假啊,那蠢貨你也看的上眼?
We got champagne and vodka
乾了一堆香檳和伏特加
Goons with me if they need a problem
如果他們想幹一票大的時可以Call我
Fuck niggas, hate real niggas, get money
幹死那些黑鬼,讓他們知道誰才是真正的老大
All muhfucking day
每天都是媽蛋的鳥日子
Baby drop it to the ground like yass, bitch
婊子屁股搖起來啊
Back it up like yass, bitch
動起來啊婊子
After the club, I'll smash it
High完之後我會幹翻這一切
We don't cuff hoes, we pass it
但明天過後我們又會是陌生人

Girl, please, please, baby, don't leave
妹子啊,求你了,寶貝啊,別走
You got that booty, booty boom bam ba
你有超性感的屁股蛋
Baby give me that boom bam ba
讓我看看你那性感的屁屁
Baby girl, please, please, baby, don't leave
妹子啊,求你了,別走
You got that booty, booty boom bam ba
你有超性感的屁股蛋
Baby give me that boom bam ba
讓我看看你那性感的屁屁

Short shorts, batty rider, we'll cock up
短短的熱褲讓我們好興奮啊
She a mak bagga noise, me nuh even give a fuck
她講起話來超聒噪,但我根本不Care
She a show a lot a sign dollar was u ago do
她用了個老掉牙的手勢來要錢
Take her outside, go smash it pon the avenue
帶走她,享受一個瘋狂的夜晚
Two of my bitches in the club
我又有兩個妹子來了
Me introduce them to each other, other, other
我要她們介紹給其他人
Man a galist and me stand so forever
我看起來就像是個花花公子


Girl, please, please, baby, don't leave
妹子啊,求你了,寶貝啊,別走
You got that booty, booty boom bam ba
你有超性感的屁股蛋
Baby give me that boom bam ba
讓我看看你那性感的屁屁
Baby girl, please, please, baby, don't leave
妹子啊,求你了,別走
You got that booty, booty boom bam ba
你有超性感的屁股蛋
Baby give me that boom bam ba
讓我看看你那性感的屁屁

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言