Mike Perry - The Ocean(ft.Shy Martin) 歌詞翻譯


這首是我前幾天無聊聽Spotify找到的
似乎是瑞典人的樣子
整首歌有點Tropical的Fu


You can be my guiding light
你可以成為我的指路明燈
Keep me company in the night
陪著我在黑夜中前進
That's all I need
這就是我要的
All I want
我唯一想要的
Is for you to stay a little longer now
就是你多陪在我身邊的那一點時間
With arms around me
不必說什麼,只要抱住我就好
Like a border
像道為我建造的城牆

Like the air I breathe
就像我所呼吸的空氣
I let you in
我想讓你和我更深入一點
Keep me warm underneath my skin
從內心深處溫暖我
'Cause I'm
因為我啊
Giving in
放棄了
To your touch
對你的抵抗
I can never get enough
再多的愛都滿足不了我
Dive in deep
就讓我們潛下去吧
Into the ocean
潛入愛情的汪洋
Ocean
我的愛像大海一樣深

You can be my safety zone
你會成為我的避風港
Somewhere I can go when I feel alone
一個在我孤單時能夠讓我避難的地方
That's all I need
這就是我要的
All I want
我唯一想要的
Is to stay a little longer now
就是在你身邊多待一會兒
Arms around me like a border
用你的手為我建道專屬於我的城牆

Like an endless stream
就像那永不停歇的時間
You take me in
將我帶進你的生命
To a place that I've never been
帶我到一個我不曾造訪過的地方
Now I'm
現在的我
Giving in to your touch
放棄了對你的抵抗
I will never get enough
再多的愛都滿足不了我
Dive in deep into the ocean
就讓我們潛入愛情的汪洋


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言