Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love 歌詞翻譯


這首是Martin和Bebe合作的最新單曲
最近真的忙到沒時間追新歌
就連這首都是我朋友傳訊息問我是不是真的是Martin做的歌才發現出新的
不過說真的
這首歌或許是因為Bebe的風格太強烈的關係
Martin的特色變的不太明顯
但是儘管不太像Martin一貫的曲風
還是稱得上是一首好歌
(話說那個封面拍起來感覺+X很矮啊XD)



If I told you this was only gonna hurt
如果我告訴你 這條路只會帶來傷痛
If I warned you that the fire's gonna burn
如果我警告你 這把火總有一天會反撲
Would you walk in? Would you let me do it first?
你還會走上這條路嗎?抑或是會讓我為你開路?
Do it all in the name of love
以愛之名做出決定
Would you let me lead you even when you're blind?
當你雙眼失去光明,你會願意讓我為你指引方向嗎?
In the darkness
在深沉的黑暗中
In the middle of the night
在午夜時分
In the silence, 
在萬籟俱寂時,
when there's no one by your side
當沒有任何人在你身旁
Would you call in the name of love?
你會以愛之名呼喚我嗎?

In the name of love, name of love
以愛之名

If I told you we could bathe in all the lights
如果我告訴你 我們可以沐浴在聖光中
Would you rise up, come and meet me in the sky?
你會起身來到穹頂之下與我相見嗎?
Would you trust me when you're jumping from the heights?
當你從高處跳下時,你會相信我嗎?
Would you fall in the name of love?
你願意以愛之名墜落嗎?
When there's madness, when there's poison in your head
你的腦中充滿了瘋狂的想法.像中了毒一樣
When the sadness leaves you broken in your bed
當悲傷讓你在床上痛苦不已時
I will hold you in the depths of your despair
我會從你那深深的絕望中握起你的手
And it's all in the name of love
以愛之名

In the name of love
以愛之名

I wanna testify
我想要去證明
Scream in the holy light
我在聖光底下哭喊著
You bring me back to life
是你帶我找回生命
And it's all in the name of love
以愛之名

In the name of love
以愛之名




同場加映

Live in BBCRadio1 the Live Lounge

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言