Slushii - So Long (feat. Madi) 歌詞翻譯


這是前幾天棉花糖推薦的歌
老實說我之前根本沒聽過Slushii
不過聽完這首之後我覺得他應該會跟棉花糖一樣很快就竄紅



It was the year
還記得那年嗎?
I didn't check the Terms and Conditions of your heart, dear
親愛的,我那時漏看了你心中那份合約上的規定
You wrote out your song
你寫下了一首歌
That swept into the center of it all, it all
將一切都寫進了那首歌

It was the time
還記得那段日子嗎?
Your momma, one summer you were gone
有次夏天你像是變了個人似的
She told me that I could fix who turned you wrong
你媽說我是唯一能帶你走回正途的人
That winter you were calling out your song, song, oh
那年冬天你又唱起了你寫的那首歌

You know I want the best in you
你知道我想坐在你心中最好的位子上
Hey, boy, give me back your love
嘿,小哥,回應我的愛吧
Won't you hand it to my heart
你難道不想要了解我的心嗎?
And we'll sit among the stars
我們可以一起仰望那片星空
The stars, ooh yeah, ooh yeah, stars
那片只屬於我們的星空

It was the time
還記得那段日子嗎?
Your momma, one summer you were gone
有次夏天你像是變了個人似的
She told me that I could fix who turned you wrong
你媽說我是唯一能帶你走回正途的人
That winter you were calling out your song, song, oh
那年冬天你又唱起了你寫的那首歌

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言