Dillon Francis - Anywhere ft. Will Heard 歌詞翻譯


DJ界的D能兒, Dillon Francis又出新歌了
看來新專輯應該不久之後就能看到
雖然Dillon Francis平常瘋瘋癲癲的
但是做歌方面真的算蠻天才的
各種曲風都能輕鬆駕馭
(如果只看他Snapchat大概想不到他這麼會做歌XDD)


PS:
這次這首歌如果看字面上的意思感覺蠻浪漫的
不過照Dillon Francis的個性
我猜這首歌真正在說的應該是...妄想症很嚴重的病人
簡單來說就是"你沒有妹妹之歌"





You're like a part of me that only I can see
只有我才發現你就像是我靈魂的一部份
You're even with me when I'm all alone
甚至是在我感到寂寞時你也在我身邊
The people stop and stare, they say that no one's there
人們停下來議論著我們,說我只是在幻想
Maybe we're better when we're on our own
或許我們還是適合窩在只有我們兩個的小世界

Cause they don't know you like I know you
因為他們不像我那麼了解你
I know they don't
我知道他們根本不懂
No, they don't
對,一點都不了解我們
And they won't love you like I love you
他們也不會想我一樣那麼愛你
I know they won't
我很明白他們不會
No, they won't
連一點可能都沒有

I'll take you anywhere I go
無論我到什麼地方都會帶著你
Anywhere
任何地方都會

You take me to a place, I know I have to face
你帶我到一個地方,我知道我總是要面對現實
You show me things that I have never seen
你給我看了我從來沒見過的事物
They don't believe in us
他們不相信我們
they knew I have to trust
不過他們知道我必須去相信這些
You make me someone I would not have been
因為是你讓我成為這個我根本不敢妄想成為的人

Cause they don't know you like I know you
因為他們不像我那麼了解你
I know they don't
我知道他們根本不懂
No, they don't
對,一點都不了解我們
And they won't love you like I love you
他們也不會想我一樣那麼愛你
I know they won't
我很明白他們不會
No, they won't
連一點可能都沒有

I'll take you anywhere I go
無論我到什麼地方都會帶著你
Anywhere
任何地方都會

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言