DVBBS - Ur on My Mind 歌詞翻譯


這首是DVBBS新歌
很特別是這次的Vocal是Alex自己唱的
至於唱得好不好聽我就不說啦
(我怕被吉)
不過整體來說還算挺洗腦的

這次我偷偷放了個梗進去
不過可能中年人才會懂XDD
(我覺得我最近已經被一群中年男子洗腦了…)


I sold my soul for a trip with you
我為了一段與你同行的旅程出賣了靈魂
There you can chose all the things I do
一段你可以隨意使喚我的旅程
I give any you're impressed and love sometimes
我會把所有你曾愛過和被感動過的事物送到你面前
There you can chose all the things I do
我的一舉一動都由你來決定

I Hear The Voices
我能聽見那聲音
You Hear Me Calling
你聽見我在呼喚你
Ur On My Mind
你存在我深深的腦海裡
Here On My Mind
就刻印在我的心上

I Sold My Soul For A Trip With You
我將我的靈魂賣給了這段與你同行的旅程

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言