Galantis & Hook N Sling - Love On Me 歌詞翻譯


Galantis新歌
跟No money的風格有點像,有點輕快的感覺
歌詞也是保持一直以來的作風,簡單又洗腦


Girl put your love on me
女孩請放心給我你的愛
Cause I won't let you down
因為我不會讓你失望
I won't let you down
我不會讓你後悔
And we will be singing
我們會一起歌頌著我們的相遇
Girl put your love on me
女孩請給我你的愛
I feel it all around
我無時無刻能夠感覺到
I feel it all around
我能感覺到你的愛包圍著我
And we will be singing
我們會一起歌頌著我們的相戀

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言