Kaskade & Felix Cartal - Fakin It (feat. Ofelia K) 歌詞翻譯


這首歌老實說剛出的時候我就有打算要翻了
不過一直很懶就放到現在...

這首歌的風格很像以前的Kaskade
很簡單, 很舒服的音樂


It's funny how
每個人都說你應該要處理這些蠢事
Everybody says you gotta figure it out
看著不禁讓我笑了出來
Pull the veil
拉下束縛住你的面紗
Make the wild side, a secret you'll never tell
讓你那不為人知的狂野顯露出來吧
Got a curse that I can't kick
我中了一個擺脫不了的詛咒
Broken pieces I can't fix
那些曾經破碎的一切我永遠沒辦法修好
All I know now
我現在唯一知道的事
Is I know nothing now
就是我現在什麼都不知道

But maybe it's okay to be lost in your backyard
但或許在你的後院中迷路也是個不錯的選擇
Okay to wander woods in the dark
或許漫步在黑暗的樹林中也是個不錯的選擇
Okay to be lost in your backyard
或許在你的後院中迷失自己也是個不錯的選擇
Are we all just faking it?
難道我們之間的一切都是偽裝出來的嗎?
Maybe it's okay to be lost in your backyard
或許迷失在你的後院中也是個不錯的選擇
Okay to wander woods in the dark
或許漫步在黑暗的樹林中也是個不錯的選擇
Lonely little terrified hearts
孤獨又飽受驚嚇的幼小心靈
Are we all just faking it?
難道我們之間的一切都是假的嗎?
Are we all just faking it, faking it?
難道我們一直以來都是在演戲?

Diamonds and gold
名聲和金錢
Cover me like skin over skeleton bones
像皮膚一樣包覆在我身上的每個角落
I chase the high
我追逐著遙不可及的目標
Let the strangers sooth me like a lullaby
讓那些陌生人像搖籃曲一樣撫慰我的心
Oh the desert mirage keeps
沙漠中的海市蜃樓還是一如往常
Moving further out of reach
遠遠地在那個我們沒辦法碰觸到的地方
All I know now
我現在唯一知道的事
Is I know nothing now
就是我現在什麼都不知道

But maybe it's okay to be lost in your backyard
但或許在你的後院中迷路也是個不錯的選擇
Okay to wander woods in the dark
或許漫步在黑暗的樹林中也是個不錯的選擇
Okay to be lost in your backyard
或許在你的後院中迷失自己也是個不錯的選擇
Are we all just faking it?
難道我們之間的一切都是偽裝出來的嗎?
Maybe it's okay to be lost in your backyard
或許迷失在你的後院中也是個不錯的選擇
Okay to wander woods in the dark
或許漫步在黑暗的樹林中也是個不錯的選擇
Lonely little terrified hearts
孤獨又飽受驚嚇的幼小心靈
Are we all just faking it?
難道我們之間的一切都是假的嗎?
Are we all just faking it, faking it?
難道我們一直以來都是在演戲?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

2 則留言:

  1. 我心中永遠的浩室王者:)

    回覆刪除
  2. 謝謝你所有的歌詞翻譯,很喜歡

    回覆刪除