Wolfgang Gartner feat. J Hart - Feel Right 歌詞翻譯

(下一秒,小孩悲劇)

這首是前幾天Armada Music上傳的歌
不過我Google了一下好像是年初就已經發行了
但不管是不是新歌,都掩蓋不了這是一首好歌的事實

PS:
我如果是這小孩的爸爸一定拿鐵鎚扁他(?)


My heart is bleeding without you,
失去了你之後我的心一直在滴著血
don't tell me what you feel like,
千萬別告訴我你的感覺
I'm barely breathing without you,
失去了你之後我幾乎快無法呼吸
and I just wanna feel right
我就只想要讓自己感覺好一點

I laid alone till around three,
我孤單地躺在床上一直等到三點
I was hoping you would finally call,
我不斷祈禱你會回心轉意打電話給我
let me know that you need me,
然後告訴我說妳很需要我
cause you're still the only thing I want,
因為你還是我唯一想擁有的事物
and I can't wait for ever,
不過我想我沒辦法一直這樣等下去
and it's hard to remember,
因為回憶總有一天會被遺忘
what we had it good make it better,
但我們之間的溫度延長了那些回憶的保存期限
I wanna feel ya
我想再好好地感受一次
oh I gotta tell you baby,
我這次一定要好好地對你說

My heart is bleeding without you,
失去了你之後我的心一直在滴著血
don't tell me what you feel like,
千萬別告訴我你的感覺
I'm barely breathing without you,
失去了你之後我幾乎快無法呼吸
and I just wanna feel right
我就只想要讓自己感覺好一點

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言