Kaskade x deadmau5 feat. Skylar Grey - Beneath With Me 歌詞翻譯


這是一首不算新歌的新歌

因為Kaskade很早就偷跑了v3版本
所以也代表這個最終版至少中間經過3個版本的改動和討論
不過從這個陣容來看
討論這麼多版本應該算是預料之中
特別是Deadmau5和Skylar Grey都是很有個性的創作人
要在一首歌之中表現三個人的特色真的很不簡單
但這首歌就做到了
完全不愧對這個怪物級陣容的口碑


Can't escape
無法逃離
All the fire burning bright
烈火還是在熊熊燃燒著
Water still is rising
洪水還是不停地高漲著
Throughout the long nights
在這漫長的夜

Come take my hand
來握起我的手
And focus on the light down at the end
然後看著從終點發出來的希望之光
Say words to comfort me
說些話來安慰我
We still have time for hope, that's all we need
我們還有時間去擁有希望,而那也是我們最需要做的事
Beneath with me
和我一起躲在希望之下

Morning grace
晨曦一如往常的送到我們面前
Enemies have come together
我們所害怕的一切都來造訪了
Miles have gone silent
整個世界變得沉默
In the arms of strangers
在陌生人的懷抱中

Come take my hand
握起我的手
And focus on the light down at the end
然後看著從終點發出來的希望之光
Say words to comfort me
說些話來安慰我
We still have time for hope, that's all we need
我們還有時間去擁有希望,而那也是我們最需要做的事
Beneath with me
和我一起躲在希望之下

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言