Phantom Sage - Away (feat. Byndy) 歌詞翻譯


這首是前幾天看Soda的Recap時找到的
不得不說雖然她技巧沒有很好
不過選歌方面還是不錯的

PS
這首是NCS的歌
所以如果喜歡的話可以到原影片下載


I remember the faint in your eyes
我還記得從你眼中看見的脆弱
I'm lost in space floating away
我迷失在宇宙中,漫無目的地飄流著
Oh why
為什麼

I'm running away from you
我正從你身邊逃開
I'm running away
我要逃得遠遠的

Look at the stars
看看那些星星
They find me
他們看見我了
You shine so bright
你的光芒如此閃耀
It haunts me
這些光讓我無法向前
Lost in this thick black sea
迷失在這片又深又黑的海洋中
It hopes for you and me
In the night I see you walking my way
深夜時分我看見你漫步在我的道路上
Sailing on my soul for all your lies
將我的靈魂航向你那些謊言中
Come find me
來找我吧
I'm reaching out to you
我正向你伸出雙手

Oh why
為什麼

I'm running away from you
我正從你身邊逃開
I'm running away
我要逃得遠遠的


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言