Alison Wonderland - I Want U 歌詞翻譯


最近在整理專輯的時候剛好找到了Alison Wonderland的
順手就拿出來聽了幾次
越聽越覺得她的歌很帶感
雖然她的作品都有點偏離主流
但在那詭異和神經質的氛圍中包著最純粹的情感
比起一堆甜蜜的歌來的真實



Know you’ve seen it
我知道你看到了
Don’t try to beat it
別試著去征服它
I want the pressure off
我想要釋放這壓力
But it continues
但我的吻打破了這平衡
Until I kiss you
它又回來了
So let’s just take it off
所以讓我們擺脫一切吧
We’ve waited all night
我們等了整個晚上
Spoken till sunlight
直到晨曦出現我們才開口
Can you just take my hand
你能握起我的手嗎?
It’s bittersweet when, you know it must end
這種關係對我們而言並不那麼美好,你也很明白結束才是最好的
Just tell me where I stand
只要告訴我在你心中的地位就好

I want U
我想要你
You know I like you
你很清楚我喜歡你
I give it to you
我很明白地傳達給你了
Would u just say it’s on?
你願意回應我嗎?
Why did you come here
如果你心中完全沒有意願的話
If you don’t want to?
為什麼你要來這裡?
The feeling’s just so strong
心中的愛意太強烈
Just give me one look
只要看我一眼就好
To give me some hope
給我一點希望
I wish I was alone
我多麼希望我一直都是孤單一個人
Could you just stay here, and let the time pass
你可以就這樣待在這裡,靜靜的讓時間流逝嗎
I’ll write it in a song
我會將我的心寫進歌裡
I Want U!
我想要你
I just Want U
我就只想要你

Just give me one look
只要看我一眼就好

I Want U!
我想要你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言