Axwell & Shapov - Belong 歌詞翻譯


Axwell今年兩首作品之一
也有人說是今年最棒的作品
我個人是不會完全否認這個說法
不過說真的
Axwell用這首歌讓大家重溫曾經的瑞典高峰
再加上前幾個禮拜他推特的貼文
2017年或許又要重返榮耀了~


Take a look at how I'm doing
看看我是怎麼做的
There's only so much to get me through the day
只有這種方法能讓我在沉重的生活中喘口氣
Take a deep breath of a smell that I, that I once knew
深深品嘗這個我曾經了解過的味道
From a whiff of perfume and I, I think of you
從這股熟悉的香水味, 我又想起了你

Then I close my eyes and let myself go
然後我閉上了雙眼, 讓自己沉浸在回憶中
Far, far away and long, long ago
那段久遠又漫長的回憶
Together in the days of silver and gold
想著我們那些像珠寶般璀璨的日子
Far, far away and long, long ago
那段久遠又漫長的回憶
And I'm back, I'm back where I belong
而現在我回來了, 我回到了我的歸屬
Only now, I'm back where I belong
只有這一刻, 我回到了屬於我的地方




Axwell & Shapov - Belong (Axwell & Years Remode)

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言