Bassjackers & KSHMR ft. Sidnie Tipton - Extreme 歌詞翻譯


目前最猛的Producer之一, KSHMR 
上個月和Bassjackers合作的單曲, Extreme
感覺這是一個要出新的有聲書的節奏(?)
配上前一支單曲, Voices
整個畫面都出來了
大膽預測會是像風中奇緣或阿凡達那種劇情

PS:
第一句我覺得有點難翻到位所以補一下意境
大致上就是酒喝太多那種很茫的情況


Bottles getting low, bodies getting high
酒杯越舉越低, 身體越飄越高  
In the neon lights and the pink sky
在霓虹燈和粉色的天空下
I don't even know where you've been before
我一點都不清楚你到過哪些地方
But I'll make it like it's your first time, your first time
但我會讓這一次成為你的第一次, 一次前所未有的經驗

Cause you've got something bright
因為你為那雙黯淡的雙眼
In those dark eyes
點亮了希望
Mess me up, just please
你闖進了我的人生
Don't apologize
但請不要跟我道歉

I like it extreme, even more than you like it in your dreams
我超乎你想像的喜歡這樣, 比你在夢裡所想的還多
So just take me, take me to extremes
所以就盡管帶我走, 帶我看看頂點的景色
Only you know exactly what I mean
只有你了解我真正想要的
So just take me, take me
所以你就盡管帶我走吧

And you know that I like it
而你也很清楚我喜歡這樣

Baby take me to extremes
親愛的,帶我看看頂點的景色
Only you, only you, only you know
只有你才知道我想要什麼

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言