Matthew Koma - Kisses Back 歌詞翻譯


少數可以被稱為男毒的美聲,Matthew Koma
在消失了一段時間之後發表的新單曲, Kisses Back
和以往的歌一樣
有著說不出來的魅力在
而且這次還多了幾分洗腦的感覺


I want my kisses back from you
我想要從你身上拿回屬於我的吻
I'm takin' all my kisses back from you
我要從你身上拿走所有我應得的吻
And every breath you held on to
還有你每一次的呼吸
I'm takin' all my kisses back from you
我要從你身上拿走所有我應得的吻
Give me the hello's and goodbyes
給我問候和臨別吻
And pack up every morning and goodnight
在每天早上和晚上把它們交給我
I want the sunrises and moons
我想在日出和日落時見到你
I'm takin' all my kisses back
我要拿走所有我應得的吻
I want my kisses back from you
我想要從你身上拿回屬於我的吻

So this is what goodbyes are said for
這就是為什麼我們每次都要說再見
But I don't even know you no mores
但我似乎不再那麼了解你
Well, you crawl on your begging knees
至少我認識的你不會跪著求我
"Oh, don't hate me, don't hate me, please"
"請你別恨我,千萬別恨我"
You want me to forgive, forget you
你想要我原諒你, 忘了你
As easy as these lips impress you
你以為這會像當初那個吻刻進你心中一樣容易
And undress what you said was mine
卸下你曾經的那些誓言
No more lying, no
別再對我說謊了

I want my kisses back from you
我想要從你身上拿回屬於我的吻
I'm takin' all my kisses back from you
我要從你身上拿走所有我應得的吻
And every breath you held on to
還有你每一次的呼吸
I'm takin' all my kisses back from you
我要從你身上拿走所有我應得的吻
Give me the hello's and goodbyes
給我問候和臨別吻
And pack up every morning and goodnight
在每天早上和晚上把它們交給我
I want the sunrises and moons
我想在日出和日落時見到你
I'm takin' all my kisses back
我要拿走所有我應得的吻
I want my kisses back from you
我想要從你身上拿回屬於我的吻

All the sweeter nothing's I said
我們之間最甜蜜的
Way your legs would cross me in bed
是你在睡覺時把腳放在我身上的樣子
Motion pictures you took of us
看看我們那些你拍的放閃照
Lost the color, your cheeks were blush
你那紅潤的臉頰現在都已經退色了
Our future is a memory at best
我們的未來最多就只是一段回憶
Don't bother trying to reach or connect
別再白費力氣去修補我們的感情
Like the shade of your lipstick font
就像你用口紅在鏡子上寫下的句子
You were put on
永遠沒辦法回到最初的樣子

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. 匿名17.5.17

    那麼,他的感受是怎麼?

    回覆刪除