Mako - Way Back Home 歌詞翻譯


Mako真的是很神奇的組合
總是能做出很不一樣的音樂

這首Way Back Home如果要我形容的話
感覺它是活著的
前奏的鋪陳像是心跳般脈動著
配上Alex Seaver的歌聲就像是在呼吸一樣
Drop也能很強烈的感受到生命力
看Youtube有個留言寫到
"This song feels a lot like Interstellar(星際穿越), did you notice that?"
完全同意那種感覺


We washed away the pains of yesterday
我們洗去了過去種種的傷痛
And you had run so very far away from here
但你早就因為這些痛逃得遠遠的
My eyes, they watched you go, and all I know is that I
我的雙眼, 他們眼睜睜的看著你離開, 而我內心只了解一件事
Never wanna feel the same again
我再也不想再經歷一次這種感覺

When you looked at me I know
當你注視著我的雙眼,我明白了
Why I never felt so
我明白為什麼我從來沒有感覺到
Ali - -ve...
感覺到自己活著

Do you think we could find our way back home?
你覺得我們還能找到回去的路嗎?


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言