Morgan Page feat. Lissie - Don't Give Up 歌詞翻譯


這首算是Remake版
原版是Lissie的Don't You Give Up On Me
基本上可以說是出來騙錢的
Morgan Page的版本把原本偏搖滾的風格轉成帶點洗腦感的舞曲



You set the sun, I feel your waves
你成為了太陽, 我能感受到你的熱浪
I look at the ocean, so big and brave
我看著這片海, 多麼寬廣壯闊
Am I only a ghost?
我真的只是個幽靈嗎?
Cause what I fear the most is me
因為我最害怕的就是我自己
I left you on the coast for something only I can see
我因為某些只有我知道的原因把你留在岸邊

What kind of world will there be
當我從這夢中醒來時
When I wake up from this dream?
未來的世界會變成甚麼樣子?
I hear you call so far away
我聽見遠處傳來你的呼喊
Just keep me close when I'm afraid
當我孤單害怕時只求你讓我多靠近你一點就好

And don't you give up on me
請你別拋下我
As I dive into the dark
無論是在我遁入黑暗時
Slip into the endless sea
或是在我潛進深不見底的深海時
Don't you give up on me
請你別拋下我
Are you swimming in the stars?
你現在正在星空中遨遊嗎?
Breathing in eternity
還是在享受著永恆
Don't you give up on me
請你別拋下我

You are the moon, I feel your weight
你是天上那皎潔的月亮, 我很清楚地感覺到你的存在
You tug at the ocean, you help it change
你吸引著大海, 你掌控著潮起潮落
And you keep on reminding me of a darkness only I can see
而你不斷提醒我那個只有我了解的黑暗

Don't you give up on me
請你別拋下我
Are you swimming in the stars?
你現在正在星空中遨遊嗎?
Breathing in eternity
還是在享受著永恆
Don't you give up on me
請你別拋下我

Don't you give up on me now
現在不要拋下我

And don't you give up on me
請你別拋下我
As I dive into the dark
無論是在我遁入黑暗時
Slip into the endless sea
或是在我潛進深不見底的深海時
Don't you give up on me
請你別拋下我
Are you swimming in the stars?
你現在正在星空中遨遊嗎?
Breathing in eternity
還是在享受著永恆
Don't you give up on me
請你別拋下我




Lissie - Don't You Give Up On Me

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言