Blasterjaxx & Breathe Carolina - Soldier ft. Tamra Keenan 歌詞翻譯

Spinnin' Records的年度精選歌之一
也是Spinnin'少數不是色情片的MV
影片提的議題也很不錯
而最重要的音樂本身
有Blasterjaxx這個招牌掛保證絕對是可以放心的
畢竟都被收進年度mix了XD


Tryin' to fight a way out, out of here
試著要殺出一條血路逃離這裡
So hold the fault hold it down
所以請繼續背負那些罪孽
Till the cost is clear
直到我們付出的代價全部償還為止
I don't wanna hear your cry
我並不想要看見你哭泣
Oh, I'll come guns blazing
我要讓這裡燃起砲火
I'm takin' an eye for an eye
我會讓他們跌破眼鏡

I'll be your soldier my love
親愛的,我會成為你專屬的士兵
So let the battle begin
所以就讓這場戰鬥開始吧
I'll be your soldier my love, my love, my love
親愛的,我會成為你專屬的士兵

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言