Kehlani - Gangsta 歌詞翻譯


這首歌收錄在自殺突擊隊的原聲帶
算是小丑女Harley Quinn的主題曲
Gangsta除了說明她和小丑的身分
也暗示著他們在常人所建立的愛情觀中也是個特立獨行的存在


I need a gangsta
我需要一個不被常人的愛拘束的壞蛋
To love me better
來好好地愛我
Than all the others do
給我其他人沒辦法給我的愛
To always forgive me
去原諒我所有的過錯
Ride or die with me
和我一起出生入死
That's just what gangsters do
這只是我們的家常便飯

I'm fucked up, I'm black and blue
我搞砸了一切, 我渾身是傷
I'm built for it, all the abuse
我就是為了暴虐而生
I got secrets, that nobody, nobody, nobody knows
我有許多不為人知的祕密

I'm good on, that pussy shit
我很擅長處理這些鳥事
I don't want, what I can get
我不想要那些我能輕鬆到手的事物
I want someone, with secrets
我渴望著一個和我一樣
That nobody, nobody, nobody knows
有許多不為人知的秘密的人

I need a gangsta
我需要一個不被常人的愛拘束的壞蛋
To love me better
來好好地愛我
Than all the others do
給我其他人沒辦法給我的愛
To always forgive me
去原諒我所有的過錯
Ride or die with me
和我一起出生入死
That's just what gangsters do
這只是我們的家常便飯

My freakness is on the loose
我怪異的一面正悄悄地甦醒
And running, all over you
並追隨著你的腳步
Please take me to places, that nobody, nobody knows
請把我帶到沒有任何人知道的地方
You got me hooked up on the feeling
你讓我迷上這種感覺
You got me hanging from the ceiling
你讓我體驗到前所未有的快感
Got me up so high I'm barely breathing
你讓我興奮得難以呼吸
So don't let me, don't let me, don’t let me, don't let me go
所以請不要輕易的放開我

I need a gangsta
我需要一個不被常人的愛拘束的壞蛋
To love me better
來好好地愛我
Than all the others do
給我其他人沒辦法給我的愛
To always forgive me
去原諒我所有的過錯
Ride or die with me
和我一起出生入死
That's just what gangsters do
這只是我們的家常便飯





延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言