Jane XØ - Love Me 歌詞翻譯


如果有定期追蹤自殺羊頻道的人
一定會看過一個用亡靈節骷髏當作封面的創作者, Jane XØ
算是一個很神秘又很有特色的創作者
從封面到Vocal全部都是自己一手包辦
根本女版 Calvin Harris
(不過我覺得Jane XØ畫的圖好多了XDD)



You pull me into the edge of your lips
你曾將我拉向你的嘴唇
Till you know that I’m falling
直到你發現我正陷在無盡的情網中
Won’t you give something more than a kiss
難道你真的只打算給我一個吻嗎?
Make it last till the morning
讓這個吻一直持續到早晨吧
I can’t take it when you give me just enough to
不過我不能就這麼接受它
Keep me waiting
因為我知道這代表我要繼續等待
I’ll be wanting you more
這會讓我比以前更想得到妳

I know
我知道
I never tell you
我從來沒親口告訴你
No, I never tell you, no
我從來沒親口告訴你

Just love
義無反顧的愛我吧
Love me or let me go
好好愛我不然就放開我的手

I know
我知道
I never tell you
我從來沒親口告訴你
No, I never tell you, no
我從來沒親口告訴你

You’re all I want
你就是我想要的一切
So love me or let me go
所以好好愛我不然就放開我的手
Love me or let me go
好好愛我不然就放開我的手

Hold my breath when you’re gone
當你決定離開的時後我傻傻的期待奇蹟
I’m a mess when you’re not there to hold me
但事實是你一離開,我的生活就變的一團亂
I confess I don’t mean to obsess
我承認我並不是想要纏著你不放
But it’s your touch that owns me
但你的溫度已經成了我的一切
I can’t take it when you give me just enough to
不過我不能就這麼接受它
Keep me waiting
因為我知道這代表我要繼續等待
I’ll be wanting you more
這會讓我比以前更想得到妳

I know
我知道
I never tell you
我從來沒親口告訴你
No, I never tell you, no
我從來沒親口告訴你

Just love
義無反顧的愛我吧
Love me or let me go
好好愛我不然就放開我的手

I know
我知道
I never tell you
我從來沒親口告訴你
No, I never tell you, no
我從來沒親口告訴你

You’re all I want
你就是我想要的一切
So love me or let me go
所以好好愛我不然就放開我的手
Love me or let me go
好好愛我不然就放開我的手

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言