Loosid - Clouds (feat. Raycee Jones) 歌詞翻譯


很魔性的一首歌
特別是Drop部分
算是怪貓年度精選的遺珠之憾




Walking on ice
漫步在冰上
Paper thin
紙一般的厚度
Skating on the surface
我在薄冰上溜冰
Of what might have been
等待著一切可能發生的事
Do you wanna be set free?
你想要從束縛中解放嗎?
Forces in the sun
在太陽的照射下
Where the cracks are singing to me
裂縫正在對我歌唱著
Do you wanna be set free?
你想從束縛中解放嗎?
If you come back looking for me
如果你回心轉意想回來尋找我的足跡
Keep your eyes off the ground
記得要把你的視線從地面移開
Let me hear you take off
讓我看看你起飛的樣子
Or drown
還是說你要繼續沉溺下去

If you come back looking for me
如果你回心轉意想回來尋找我的足跡
Up in the clouds
記得看向天空的雲朵

Walking on ice
漫步在冰上
Paper thin
紙一般的厚度
Skating on the surface
我在薄冰上溜冰
Of what might have been
等待著一切可能發生的事
Do you wanna be set free?
你想要從束縛中解放嗎?
Forces in the sun
在太陽的照射下
Where the cracks are singing to me
裂縫正在對我歌唱著
Do you wanna be set free?
你想從束縛中解放嗎?

Do you wanna be set free?
你想要自由嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言