Slushii - I Still Recall 歌詞翻譯


Slushii看樣子應該是放棄找Vocal了
又一首自己唱
不過這調音真的越聽越上癮


I still recall how it felt before
我還是會想起當時的感覺
I remember it all so vividly like the eye of the storm
我很清楚的記得那些感覺, 就像身處在暴風中強烈
I feel it in the air, I feel it in my bones
我還能感覺到當時的氣氛, 我還能感受到那刻骨的感覺
In this dream, I see you clearly now where we once stood
在這個夢中, 我能清楚的看見你站在我們曾經相擁的地方

We are beyond the road, falling in the sky
我們超越了路途的障礙, 就這麼飛入蒼穹之中
I can feel it all, I can feel it all
我能夠感覺到那時的感覺

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言: