Gareth Emery & Standerwick - Saving Light (feat. HALIENE) 歌詞翻譯


當初在怪貓粉專看到這首歌的預告時我還懷疑了一下自己的眼睛
Gareth Emery這種Trance界的大咖竟然會出現在怪貓
我都快忘記上一次怪貓出Trance是什麼時候了
不過這首歌真的好聽到沒朋友
某方面來說有達到反霸凌的宣導(?)



I'm here
我就在這裡
Where endless meets the end
在這無盡的盡頭
Do you see me?
你看的見我嗎?
I'm hidden here again
我又再一次躲在這裡了
Your whispers found its way
你的耳語傳到我耳邊
Calling me to stay
輕聲地叫我留下

I'm standing at the edge
我一次又一次的站在懸崖邊
But something always brings me back
但總是會有某種力量將我帶回
All the voices in my head
腦海中那些聲音
Reminding of what I have
提醒我身邊還是有值得擁抱的事物

If I fall tonight
如果我今晚不小心跌落谷底
You can bring me back to life
你能再次將我帶回來
If I fall tonight
如果我今晚不小心跌落谷底
You can be my saving light
你會是我的救命燈火

You can be my saving light
你會是我的救命燈火

You're here
你就在這裡
Like lightning in my veins
就像通過我心臟的電流
Now they see me
現在他們發現我了
And they'll never be insane
但他們永遠被理性支配著
Your whispers found its way
你的耳語傳到我耳邊
Calling me to stay
輕聲地叫我留下

You can be my saving light
你會是我的救命燈火

I'm standing at the edge
我一次又一次的站在懸崖邊
But something always brings me back
但總是會有某種力量將我帶回
All the voices in my head
腦海中那些聲音
Reminding of what I have
提醒我身邊還是有值得擁抱的事物

If I fall tonight
如果我今晚不小心跌落谷底
You can bring me back to life
你能再次將我帶回來
If I fall tonight
如果我今晚不小心跌落谷底
You can be my saving light
你會是我的救命燈火

You can be my saving light
你會是我的救命燈火

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言