Yellow Claw & Flux Pavilion - Catch Me (feat. Naaz) 歌詞翻譯


這首歌讓我想起以前我在路上遇到前女友的時候
跟那MV簡直一模一樣



Hey, you never had your hair this way
Hey, 你以前從來沒留過這種髮型
Are you still living in that place?
你還住在以前那裡嗎?
They told me you've been doing okay, okay
其他人跟我說你現在過得很好

In another world where you and me
在另一個世界中
We show our hearts, yeah, entirely
我們將我們的心整個展現在彼此面前
Deliver me from reality
把我帶離現實
And take me to my fantasy
將我帶向我想像中的童話世界

Tell me we can make this real
快跟我說我們能讓這幻想成真
If we can follow what we feel
只要我們能跟隨我們的心
I'm running but I've reached the edge
我想向前奔跑, 但在我面前的卻是萬丈懸崖
And now I'm falling, so promise that you'll catch me
而現在我跳下懸崖了, 答應我你會牢牢地接住我
Promise that you'll catch me
答應我這次你會牢牢地接住我

Dreams, forever in my head
這個夢, 一直存在在我腦海中
It seems, I finally know what they mean
我似乎終於懂了它想告訴我什麼
I promise that one day you'll see, you'll see
我保證總有一天你也一定會了解

In another world where you and me
在另一個世界中
We show our hearts, yeah, entirely
我們將我們的心整個展現在彼此面前
Deliver me from reality
把我帶離現實
And take me to my fantasy
將我帶向我想像中的童話世界

Tell me we can make this real
快跟我說我們能讓這幻想成真
If we can follow what we feel
只要我們能跟隨我們的心
I'm running but I've reached the edge
我想向前奔跑, 但在我面前的卻是萬丈懸崖
And now I'm falling, so promise that you'll catch me
而現在我跳下懸崖了, 答應我你會牢牢地接住我
Promise that you'll catch me
答應我這次你會牢牢地接住我

Promise that you'll catch me
答應我這次你會牢牢地接住我

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言