Grandtheft & Delaney Jane - Easy Go 歌詞翻譯


這首歌的MV根本就Uber宣傳片
看著看著我都想去開車了
簡直比什麼T開頭跟B開頭的App還好用




I've been chasing flesh and bones to feel something
我曾經付出了一切只為了得到一點不一樣的感覺
I've been wasted not giving a fuck what I've been taking
我曾經行屍走肉的活著, 一點都不在乎世界從我身上奪走些什麼
Keep cool, I've got this
但現在的我已經沒事了
You looking at me that way got me hopeless
你看我的那種眼神讓我感到絕望
One night could never be enough
一個夜晚對我來說永遠不夠

Until I met you it was easy come, easy go
在我遇見你之前一切都發生的太突然
Until I met you it was...
在我遇見你之前
Easy come, easy go
匆匆的來又匆匆的走
Easy come, easy go
匆匆的來又匆匆的走

I've been living like I've got nothing to lose
我曾經像是一無所有般的活著
If I seem distant, it's cause I'm scared of losing you
如果我們之間的距離逐漸變得遙遠, 那或許是因為我害怕太靠近會失去你
Something is different, cause I don't want you to leave in the morning
有些事已經悄悄改變, 因為我不想再看見你早上離開的背影
One night could never be enough
一個夜晚對我來說永遠不夠

Until I met you it was easy come, easy go
在我遇見你之前一切都發生的太突然
Until I met you it was easy come, easy go
在我遇見你之前一切都發生的太突然
Can we get high, and take it slow?
我們能再走遠一點嗎?我們能讓時間就這麼停下嗎?
Easy come, easy go
為什麼我們的相遇和分離總是來的那麼快?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言