NoMBe - Young Hearts 歌詞翻譯

先不管這封面到底好不好
這首真的是很柔很暖的一首歌
Tag上面是標electric soul
雖然我是第一次看到這種曲風
不過一聽就愛上了
這兩種風格根本絕配


Say all you want
說出你所有的願望
Girl you are an angel
女孩你就像個天使
Much better than you know
你比你自認的你好太多了
Girl you see you're all that I want
女孩你知道你就是我想要的一切嗎
You had me at hello
早在你開口問候的那一瞬間我就成了你的人
Girl, I almost fainted
女孩啊, 那時的我真的差點暈倒
Too much for my young heart and soul to bare to feel
你的存在對我那稚嫩的身心來說太刺激

I want to get away
我想逃離這裡
Please say that you want to
請你告訴我你也想這麼做
The places we could go are all posh & green
我們能一起前往那塊只屬於我們的奶與蜜之地
I'll pay for the gas,
我會準備好我們旅途所需的一切
We're heading for the hills
我們要一起去看山丘另一端的景色
and it could be amazing,
我已經可以想像這會有多美好
Uh, how I can taste it
我何德何能可以享受這些
The only thing I'm gauging is how you feel
我唯一能夠想像的是到時候在你臉上的笑容

Uh, is there something that you need to have?
你還有什麼想要的嗎?
If it's indispensable, something I can get arrested for
如果那真的是你不可或缺的一部份, 那我就算犯罪也會替你弄到手
You got it, shorty say the word,
如果你了解的話, 就盡管說出口吧
Hell & bloody murder,
煉獄和千古的罵名
Ain't no mountain high
都比不上我們的未來
and hurdles are unheard of
障礙在我們面前只不過是裝飾
your worth it
你值得擁有這一切
So teach me how to be all that you want
所以請你教我怎樣才能成為你理想中的那個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言