Vicetone feat. Kat Nestel - Angels 歌詞翻譯


Vicetone代表作之一
很魔性的一首歌
雖然說因為MV的關係有一些負面的評價
不過單純看音樂本身的話還是很不錯的




Oh God I'm going insane
我的天啊, 我已經快要發瘋了
Chasing after you
我不停的追趕著你
Please don't leave me
請你別離開我好嗎
I see your heart washing away
我看見你正在洗去我在你心中留下的痕跡
And that's how you left me in the cold
你就這樣將我打入冷宮之中

It's pitiful how you let me loose
當初選擇放手對你來說真是個可悲的錯誤
You better run, better run
你最好快點逃命, 逃的越遠越好
Your time is out
因為你的死期已經到了
Nothing you can do
無論你做什麼都改變不了這個事實
Better run better run
你最好快點逃命, 逃的越遠越好

I can remember
我還記得
When you hurt me so bad
那時的你傷我傷的有多深
But now the tables turn
但現在的局勢逆轉了
Apocalypse is coming
報應就要降臨在你身上
I can remember
我還記得很清楚
When you left me so sad
當初你的離開有多麼讓我心痛
But in the end I learned that
但最後我終於懂了
Rains in hell and Angels could be bad
地獄中也會有天堂, 天使也可以是惡魔

Some say I'm losing my faith
有些人說我已經拋棄我的信仰
But I know I'm just living on a prayer
但我知道我只是依照禱文上的指示在行動而已

Time keeps slipping away
時間一分一秒的流逝
I'll watch you burn down
我會一直盯著你直到你的生命燃燒殆盡

These vows that we made
看看我們所立下的這些誓言
It's pitiful how you let me lose
當初選擇放手對你來說真是個可悲的錯誤

You better run, better run
你最好快點逃命, 逃的越遠越好
Your time is out
因為你的死期已經到了
Nothing you can do
無論你做什麼都改變不了這個事實
Better run better run
你最好快點逃命, 逃的越遠越好

I can remember
我還記得
When you hurt me so bad
那時的你傷我傷的有多深
But now the tables turn
但現在的局勢逆轉了
Apocalypse is coming
報應就要降臨在你身上
I can remember
我還記得很清楚
When you left me so sad
當初你的離開有多麼讓我心痛
But in the end I learned that
但最後我終於懂了
Rains in hell and Angels could be bad
地獄中也會有天堂, 天使也可以是惡魔

Oh God I'm going insane
我的天啊, 我已經快要發瘋了
But I know I'm just living on a prayer
但我知道我只是依照禱文上的指示在行動而已
I see your heart washing away
我看見你正在洗去我在你心中留下的痕跡
And that's how you left me in the cold
你就這樣將我打入冷宮之中

Oh God I'm going insane
我的天啊, 我已經快要發瘋了
Chasing after you
我不停的追趕著你
Please don't leave me
請你別離開我好嗎
I see your heart washing away
我看見你正在洗去我在你心中留下的痕跡

Better run, better run
你最好快點逃命, 逃的越遠越好

I can remember
我還記得
When you hurt me so bad
那時的你傷我傷的有多深
But now the tables turn
但現在的局勢逆轉了
Apocalypse is coming
報應就要降臨在你身上
I can remember
我還記得很清楚
When you left me so sad
當初你的離開有多麼讓我心痛
But in the end I learned that
但最後我終於懂了
Rains in hell and Angels could be bad
地獄中也會有天堂, 天使也可以是惡魔


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

1 則留言:

  1. Vicetone的歌其實都很好聽,這首越聽越上癮啊!謝謝翻譯。

    回覆刪除