Said The Sky - Darling (ft. Missio) 歌詞翻譯


很輕快的一首歌
會讓人有種聽了之後心情會變好的感覺


Why won't you love, little lady
我的小淑女, 為什麼你不試著去愛呢?
I want your kiss, little baby
小寶貝, 我想得到妳的吻
Give me your hand darling, darling
親愛的, 讓我牽著你的手

Show me the way, little lover
我的小情人. 告訴我我該前往何方
Show me your face, little baby
小寶貝, 讓我看看你的臉蛋
Give me your lips, darling
親愛的, 讓我親吻你的雙唇

Say what you'll say
把你說到一半的話說完吧
I'm gonna love you
我會一直愛你
Say what you'll say
把你說到一半的話說完吧
I'm gonna love you till the end
我會一直爱你直到世界末日來臨

I'm gonna love you
我會一直愛你

Why won't you love, little lady
我的小淑女, 為什麼你不試著去愛呢?
I want your kiss, little baby
小寶貝, 我想得到妳的吻
Give me your hand darling, darling
親愛的, 讓我牽著你的手

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言