Unlike Pluto - Worst In Me 歌詞翻譯

Dope
這是我聽完之後第一個想到的字
這首歌真的有毒
原本光看名字我還以為他是新人
不過看到那個屁股愛心Logo就想起來了
他是Monstercat裡面的藥頭啊!!
每一首都在放毒
這種人真的不是我在說
為什麼不多來幾個XD



I saw you standing there and I knew
當我看見你站在那裡, 我馬上就明白
I'm done for, it's over, I'm through
完蛋了, 一切都完了, 走遠了
Playing games from the start
這場遊戲又必須要重新開始
Sinking your nails in my heart
你在我的心留下無法抹去的抓痕

You bring out the worst in me
你將我最糟糕的一面揭露出來

Looking back in my rear view
看著後視鏡中的你
Nothing, no nothing can change you
沒有任何事能改變你
I decided to play when I knew you were fire
我就是知道你像火焰般危險才決定出手
It started off warm and now I hear the choir
剛開始是有點燙手, 但現在我正享受著
Who do you think you are
你以為你是誰?
Leaving your keys in my car
在我車上留下你家鑰匙?

You bring out the worst in me
是你逼我用最糟糕的一面對待你

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言