Yellow Claw - Love & War feat. Yade Lauren 歌詞翻譯

今天是情人節
以為我會特別放什麼情歌的人你們可以回家洗洗睡了
自從之前有一任女朋友告訴我每個月14號都是情人節這件事之後
我就下定決心不要再過這種騙錢的節日
每個月都來一次到底是鬧哪招的
"So unfair, so unfair, so unfair to me"


Cut me through my skin
你將我狠狠的切開
Through the heart, yeah, you went right in
就這樣將我的心剖開, 對, 你就是這麼突然地闖進我的心
I fell for every word you said
我醉心於你所說的每一個字
I can't leave but I can't stay
我無法離開但我也沒辦法再待下去
I don't know, I don't know, I don't know
我不明白, 我不明白, 我真的不明白
Why some things have to be this way
為什麼我們之間一定要變成現在這樣

We build it up, to break it down
我們陷入愛情, 就只為了再次為愛情而哭
And then we're lost until we're found
然後再一次等待下一個人來治療傷口
And when we're high further from the ground
當我們再次回頭時, 會發現自己又身處於遙不可及的高空
If all is fair in love and war
如果這就是愛情和戰場上所謂的公平
I can't do this anymore
那我一點不想也再繼續這樣了
If all is fair in love and war
如果這就是愛情和戰場上所謂的公平
I can't do this anymore
那我一點不想也再繼續這樣了

So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平, 這不公平, 這對我來說太不公平

You told me from the start
你從一開始就告訴我
Nothing could tear us apart
沒有任何事能把我們分開
Now when I look I see a stranger
但現在站在我眼前的只是一個陌生人
I can't leave but I can't stay
我無法離開但我也沒辦法再待下去
I don't know, I don't know, I don't know
我不明白, 我不明白, 我真的不明白
Why some things have to end this way
為什麼我們之間一定要用這樣的方式結束?

We build it up, to break it down
我們陷入愛情, 就只為了再次為了愛情而哭
And then we're lost until we're found
然後再一次等待下一個人來治療傷口
And when we're high further from the ground
當我們再次回頭時, 會發現自己又身處於遙不可及的高空
If all is fair in love and war
如果這就是愛情和戰場上所謂的公平
I can't do this anymore
那我一點不想也再繼續這樣了
If all is fair in love and war
如果這就是愛情和戰場上所謂的公平
I can't do this anymore
那我一點不想也再繼續這樣了

So unfair, so unfair, so unfair to me
這不公平, 這不公平, 這對我來說太不公平

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言