VINAI & Streex Feat. Micky Blue - Stand By Me 歌詞翻譯



這首歌下面有個留言
"if this track would created by Chainsmoker, would be the track of the year."
我覺得真的是中肯到不行
這首明明就是首難得的好歌
不過卻因為名氣比不上那些主流DJ而被埋沒
真的是很可惜



話說這首真的不像VINAI的作品...


Would you stand by me
你會陪在我身邊嗎?
Or would you run away
還是說你會選擇離開?
I wanna keep you close
我想繼續依靠在你身旁
Tell me what would it take
快告訴我你會怎麼做
When I'm in the dark
當我身處黑暗時
And when the love's the hardest
當我們的愛遇上困難時
When you see who my demons are
當你發現我內心那醜陋的惡魔
If you knew my secrets
當你知道我所有的秘密之後

Would you stand by me
你會陪在我身邊嗎?
Or would you run away
還是說你會選擇離開?
I wanna keep you close
我想繼續依靠在你身旁
Tell me what would it take
快告訴我你會怎麼做
If I told you that I lost my mind
如果我告訴你我已經瘋了
Would you stand by me
你還會陪在我身邊嗎?
Would you stand by me
你會繼續陪在我身邊嗎?

Would you stand by me
你會陪在我身邊嗎?
Would you stand by me
你會繼續陪在我身邊嗎?

If you knew my secrets
當你發現我所有的秘密
Would you run away
你會逃走嗎?
If you knew my deepest
當你發現我內心深處的傷痕
Would you feel the same
你會有共鳴嗎?
'Cause when I'm in the dark
因為當我身處在黑暗時
And when the love's the hardest
當我們的愛遇上困難時
When you see who my demons are
當你發現我內心那醜陋的惡魔
If you knew my secrets
當你知道我所有的秘密之後

Would you stand by me
你會陪在我身邊嗎?
Or would you run away
還是說你會選擇離開?
I wanna keep you close
我想繼續依靠在你身旁
Tell me what would it take
快告訴我你會怎麼做
If I told you that I lost my mind
如果我告訴你我已經瘋了
Would you stand by me
你還會陪在我身邊嗎?
Would you stand by me
你會繼續陪在我身邊嗎?

Would you stand by me
你會陪在我身邊嗎?
Would you stand by me
你會繼續陪在我身邊嗎?

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言