Vorwerk & Mazare Ft Matthew Steeper - You're The One 歌詞翻譯



最神的Ghost producer之一, Maarten Vorwerk
人稱spinnin' 背後的男人
終於第一次用自己的名字出單曲了
第一次聽完之後只有一個感想
"真不愧是做出好幾首熱門歌的水準"


PS:

第一段最後那句are only just out of reach翻的有點不到位
意思是雖然就在眼前, 雙手卻碰觸不到
如果有人想到怎麼表達這個意思麻煩再留言一下


Somebody tell me, is this real?
有沒有人能告訴我, 這一切到底是不是真的?
I'm kicking over clouds the way I feel
我感覺我正在雲端上漫步
And now I know there's nothing stopping me, no
我知道現在已經沒有什麼事能阻止我
Yesterday you felt so far
從前你感覺我們的距離遙不可及
But everybody knows the farthest stars are only just out of reach
但我們都清楚, 最遙遠的距離是咫尺天涯

And I trace every light
我追著每一道光
I count every smile I get
我數著我看見的每個笑容
I don't wanna miss a thing, no
我不想放過任何事
And I hear every word
我清楚的聽見你今晚說的那些話
Everybody else has never heard you say before, tonight
那些你不曾對其他人說過的話

And now I can see it
而現在我懂了
You're the one that I needed
你就是我所需要的那個人

I never thought I'd be
我從來沒想過我會這樣
Floating on the ceiling
感覺如此不真實
Losing all control
一切都失控了
And I think I need you too
我感覺我也需要著你
There's nothing left to lose
已經沒有什麼好失去的
Nothing left to lose
我已經沒有什麼可以失去了
'Cause now I know there's no one like you
因為我現在終於懂了, 沒有人可以取代你的存在

Now I can see it
現在我懂了
You're the one that I needed
你就是我所需要的那個人
And now I can see it
而現在我明白了
You're the one that I needed
你就是我生命中不可或缺的那個人

延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言