Astronaut - Champions (feat. Harry Brooks Jnr) 歌詞翻譯

Epic!
特別是WRLD的remix版本
再次證明了在Monstercat上有出MV的就是好歌這件事


Cold light falling on the ground
冷光灑落到地面上
Long day but we won't back down
這是一段漫長的旅途但我們永遠不會回頭
One thing playing on our minds
我們心中只堅信著一件事
Long wait but we won't give up now
雖然會經歷漫長的等待但我們永遠不會放棄

You crave the love I gave
你渴望著我的愛
And we'll do it again
而我可以很肯定的說我們會再次相愛
A cold night getting warmer now
這個寒冷的夜現在已經漸漸回溫
The ground shakes as our love gets loud
我們的愛讓大地也為之撼動

We are the champions
我們是勝利者
The champions of the night
我們是今晚的勝利者
We are the champions
我們是勝利者
The champions of the night
我們是今晚的勝利者
We are the fighting type
我們是熱血的鬥士
The ones that burn so bright
閃耀出耀眼光芒的鬥士
We are the champions
我們是勝利者
The champions of the night
我們是今晚的勝利者

I'm ready to love!
我準備好要去愛你了
I'm ready to love!
我準備好要去愛你了
The champions of the night
我們是今晚的勝利者

Can't tell if we're dreaming now
我不能保證我們現在不是在作夢
We watch as the fire falls down
看著聖火降在我們面前
One thing playing on our minds
我們心中只想著一件事
Time stops and we don't make a sound
這一刻一切都停止了, 彼此都享受著這個寧靜

You crave the love I gave
你渴望著我的愛
And we'll do it again
而我可以很肯定的說我們會再次相愛
A cold night getting warmer now
這個寒冷的夜現在已經漸漸回溫
The ground shakes as our love gets loud
我們的愛讓大地也為之撼動

I'm ready to love!
我準備好要去愛你了
I'm ready to love!
我準備好要去愛你了
The champions of the night
我們是今晚的勝利者


延伸閱讀
About Sean Chaox
Me

I'm soulless, so I'm recompiling my soul
I'm lifeless, so I'm enriching my life
I'm homeless, so I build this House
I am Sean, welcome to my House

沒有留言:

張貼留言